08/20090
Twitter után a Facebook is lépett.
Nemsokkal a Twitter design váltása után a Facebook fejlesztő csapata is rászánta magát a lépésre és egy kicsit megváltoztatta a kinézetét. Noha, ez nem akkora váltás mint a Twitter esetében, de szint úgy sejtet egyes dolgokat.
Többek közt azt, hogy a két "konkurens"-nek mondott vállalkozás egy jó üzletvezetéshez hasonlóan figyel egymásra és ha szükséges bizonyos lépéseket meg is tesz annak érdekében, hogy le ne maradjon.
E kis bevezető után nézzük is, hogy milyen kinézetbeli átalakításokat végzett el a Facebook.
Első ránézésre csak az tűnhet fel hogy a felső kék csík az eddig lekerekített formától teljes szélességre váltott. Ám aki jobban szemügyre veszi más dolog is feltűnhet neki. Vegyük csak figyelemre az új nyelv választó blokkot.
Régi:
Új:
Rakjuk mellé a twitter új designjának Popular Topikjait:
Érdekes, hogy a FB is hasonló kinézeti sémákat alkalmazott, mint a Twitter, jóllehet csak a mostani design trendekhez akar igazodni, ám akkor is érdekes a hasonlóság. Minden esetre várjuk az újabb és újabb lépéseket mind a Facebook mind a Twitter részéről.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.