13
07/2009
2

Anglia 2009 - Első hónap

A legutóbbi angliai post-ban ecseteltem nektek, hogy mily módon telt egy hetem itt az Egyesült Királyságban. Most arról számolok be hogy az első itt eltöltött hónapom hogyan is alakult.

A szállodásm projekt kudarca után már nem sok kedvem volt munkát keresgélni, így csak tengtem-lengtem itthon. Egyik reggel hívott az egyik kedves ismerősöm, hogy elmennék e vele ügynökségekbe beiratkozni!? Igent mondtam rá és dél körül bebuszoztam a város központjába a High Street-re. Ott találkoztam a már fent említett ismerősömmel nevezzük Zolinak :). Körbejátuk a központ szinte összes munaközvetítő iraodáját, szépen beregisztrálgattunk ..stb. Nem sok reményt fűztem a dologhoz, maximum csak annyit, hogy lesz egy pár napos melóm és annyi. Hát nem így lett. Pár napra rá megkeresett az egyik ügynökség, hogy volna számomra egy meló a helyi korház éttermében, s egy órán belül ott kéne lenni. Gyorsan összekészülődtem és a nővérem elvitt a korházhoz. Már messziről láttam, hogy nem egy kis étteremről van szó, s lesz mit dolgoznom ott. A Supervisor körbevezetett, megmutatta hol kell majd mosogatom, mit, hova tegyek. Az első három nap remek volt, mivel egy nagy gépbe kelett csak bepakolni a már maradékoktól megszabadított tányérokat, a végén kivenni azokat és a helyére tessékelni. Mind ez csütürtök től szombatig tartott. Következő héten kezdődtek a gondok. Egy másik mosogatós helyre osztottak be ahol a konyhán keletkezett mosatlant kelett kézzel és zsírkaparó segítségével eltávolítanom. Aki már csinált ilyet az tudja jól, hogy kínszenvedés az odaégett dolgokat eltávolítani az edényekről, csak hosszadalmas ásztatással. Gondoltam, munka ez is és ha fizetnek akkor csinálom. Volt pár nap mikor a fáradságtól összerogyva estem haza - mivel a házunk egy meredek domb tetején van amit minden nap biciklivel kelett megmásznom -. De még élek és ez a lényeg :)
Egyik este kaptam egy levelet a valodi.hu-tól, hogy elkészült a szerverünk amit már régóta vártunk. Megkaptuk hozzá a szükséges paramétereket s így örömmel jelentkehem be hogy a Christian Club új helyre költözik/költözött (christianclub.valodi.hu). Nagyon megvagyok elégedve a szerverel. Gyors, megbízható és minden van benne. Még pár dolog amit el kell intézni az oldalon és akkor jöhet a "nagy PR akció" by: BiZz. Viccet félre téve tényleg szeretnénk egy olyan oldatl létrehozni ami összehozza a keresztény és nem kresztény embereket, s ennek az eszköze ként tekintünk az oldalra aminek hamarosan új címe is lesz: christianclub.hu
Egy másik este az otthoni ifi egyik vezetője megkeresett azzal a kéréssel, hogy megcsinálnám e a Sátoros evangélizáció programjainak a plakátját. Természetesen igent mondtam a dologra. Nemsokra rá megkaptam a szövegeket és még az nap megcsináltam a plakátot. Kisseb szövegbeli pontosítások és igazítások után elkészült a mű:

Az elmúlt Pénteken szert tettem egy Tamron 70-300-as AF-es Macro-s objektívre aminek nagyon örültem/örülök.
Vasárnap pedig elnéztünk a folyópartra ahol kipróbálhadtam élesbe az új obit. Zárás képp a velekészült fotókat tekinthetitek meg:
 

Összes megtekintése
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemkene.blog.hu/api/trackback/id/tr571244358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2009.07.14. 20:26:41

na kommentálok már ha megígértem.
először is a mosogatás nem valami kellemes időtöltés, és ezt az emberek 95 % így gondolja. én is utálok mosogatni, nem is szoktam, csak ha nagyon muszáj egy évbe egyszer. a plakát jó lett, a képek pedig szépek. :) bár nem hiszem, hogy csak ennyit fényképeztél egy hónap alatt. :D

nemkene 2009.07.15. 13:17:26

@hajnalicsillag: Nem nem. Ez csak az új objektívvel készültek. Bár tény hogy sok időm nem volt fotózni.
süti beállítások módosítása