19
06/2009
4

Anglia 2009 - Első hetek

Üdv mindenkinek. Ismét billentyűzetet ragadtam hogy megosszam veletek mik történnek mostanság Exeter dimbes-dombos tengeröblös vidékein.

Jún. 10. | Start.
Nagy izgalmak közepedte pakoltunk össze a nagy útra. Szerencsére nem hagytunk otthon semmit és senkit. A repülőút fárasztó volt mivel fapados járat lévén nem volt hely az alvásnak, de ez volt a legnagyobb gondunk.

Jún. 11 hajnali 1:00 | Checkpoint
Bristoli repülőtér hideg padjain vártuk, hogy leteljen az a hosszúnak tűnő 1 óra ami még hátra volt a buszunk indulásáig. Apám aludt, én közben figyeltem az órát ne hogy lekéssük a buszunkat, e melett meg próbáltam felcsatlakozni az ottani netre, de csak olyan akadt ami fizetős volt. Pár telefon váltás a nővéremmel, hogy "Biztos onnan indul?", meg "Szokott ez késni?" után megérkezett a buszunk és ezzel végetért az utazásunk. Hajnali 4-kor megérkeztünk Exeter-be. Akkor már világosodott és kezdett feléledni a város.

Első hét | Papa, Mama és a gyerek
Az ittlétem első hete jól telt. Apám és Anyám nyüzsögtek körülötem néha a kis Sárikával néha mással. Örültem hogy együtt voltunk, mivel már csak nem 1 hónapja nem láttam anyámat csak Skype-on keresztül. Pénteken vendégül láttunk a kedves, Pátkai családot és egy kellemes és finom vacsorában lehetett részünk. Másnap megnéztük az Exe folyót és egy két nevezetességet. Vasárnap délelőtti program az Old Chapel-volt ahol Pátkai Tamás tartott egy remekbeszabott Istentiszteletet, aminek az egyik különlegessége az volt, hogy az igét magyarul olvasta fel. Az angol testvérek nem érdették a dolgot de szerencsére kivolt nekik vetítve angolul a szöveg. Könnyes búcsút vettünk a szüleinktől akik még aznap este sikeresen hazaérkeztek mo.-ra.

Második hét | Az unalom hete
A következő hét ha bár még nem telt le de elég unalmas volt. Leginkább TV nézéssel és munkakereséssel telt. De azért nem panaszkodom mert voltak bene érdekes dolgok is. Kedden felhívtunk egy srácot aki takarító melóra keresett embert a Civic Center-be. Még az napra megbeszéltünk egy találkozót a központ előtt, de valamilyen okból kifolyólag se ő nem látott engem ott se én őt. Érdekes szituáció volt, de legalább buszoztam egy jót. Szerdán lebeszéltem egy interjút egy mostanában megnyílt szállodába, ahova szobákat takarító embereket kerestek. A meeting jól ment, csodálkoztam is rajta, mivel az nap délelőtt eléggé paráztam a dologtól. A beszélgetés végén abba maradtunk, hogy megbeszéli a főnökeivel és ha jó vagyok akkor pénteken mehetek vissza és megmutat mindent. Másnap vártam a hívását, mind hiába. Ma az az pénteken jött egy levél, hogy sajnlják de nem vagyok megfelelő nekik és, hogy remélik, hogy másol sikerül találnom melót. Nem aggódok, ennek így kelett lennie. A nővéremmel kitaláltuk, hogy megpróbálom a szórólapozós melót. Elég sokan azt csinálják otthon is és ha nem is sok de legalább valamennyi pénz csurran-csepen belőle, ráadásul ha elég sok össze gyült akkor beiratkozok nyári angol tanfolyamra ide az Exeter College-ba, hogy fejlesszem az angol tudásom.

Nagy reményekkel várom a következő napokat, heteket, hónapokat, hogy mit tartogat számomra az Úr.

 Az első hetek képei: 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemkene.blog.hu/api/trackback/id/tr751195632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valójábannemberci 2009.07.01. 08:35:05

Én is szívesen kimennék.
Ugródeszka az Államokba. :)

Az a pizza meg nagyon jól néz ki. :P

nemkene 2009.07.02. 22:16:15

@berciXcore: Igen, nekem is hasonló terveim vannak.

Finom is volt :)

valójábannemberci 2009.07.02. 22:44:53

@nemkene: És melyik vidékre mennél szívesen? Részemről a nagy álom az Appalache, vagy az Ozarks. És nem igazán a nagyvárosok. A legautentikusabb tájak, és ráadásul hegyvidék. Én hegyiember vagyok, hegyekben érzem jól magam. :)

Lehet nem lenne elvetélt ötlet egy ács-asztalos képzést megcsinálni. Az Appalache-ben működő missziók munkájának jelentős része házépítésből és felújításból áll. És annak a munkának legalább van látszatja is. :)
És a vidék már csak azért is érdekes, mert Appalachia őrzi az igazi "old timey" kultúra esszenciáját, mégis az ország legszegényebb környéke. Lehet ott tapasztalatokat gyűjteni, hogy itthon mit és hogyan lenne érdemes vidéken, a lecsúszott tájakon.

nemkene 2009.07.04. 00:03:58

@berciXcore: Nincsenek konkrét elgondolásaim a dologról. Szeretem a nagyvárosokat és a nyugis környékeket is.
süti beállítások módosítása