03
06/2009
1

Villám interjú a MWS jegyek nyertesével!

A Christian Club, Gospel Radio,Gospel Cafe és a Gospel.hu közös játékán két szerencsés nyertes az idei Michael W. Smith koncertre lehetett jegyeket nyerni. Ma 18:00-tól 2 szerencsés magáénak tudhat 2-2 jegyet erre a fantasztikus tejles estés koncerte ami június 9-én a SYMA Csarnokban lesz.
Az nyertesek közül Mazsu Noémivel volt szerencsém egy villáminterjút készíteni.

Milyen érzés megnyerni egy ilyen nagy szabású koncertre 2 jegyet?
Nagyon jó! Márcsak azért is mert eddig soha nem nyertem semmit.

Hogyan sikerült megnyerned ezeket?
Egyszerűen. Láttam a cc-n (christianclub.extra.hu), hogy lesz MWS játék és gondoltam megpróbálom, küldök én is emailt és továbbá Istenre bíztam az egészet.

Kit viszel magaddal?
Tesómat, mivel eredetileg úgy terveztem, hogy ha nyerek esetleg, akkor jön velem.

Úgy tudom, hogy a nővéred is nyert jegyeket. Ebben az esetben mi lesz a 2 plusz jegy sorsa?
A barátoknak adjuk, akikről tudjuk, hogy anyagi okok miatt nem tudnak jönni, de szeretnének.

Értem. Az elkövetkezendő versenyekre is fogsz jelentkezni?
Szerintem igen.

A szervezők és a nemkene blog nevében köszönöm szépen hogy válaszoltál pár kérdésemre.
Nagyon szivesen, én köszönöm!

A nyerteseknek ez úton is gratulálunk, akik pedig most nem nyertek figyeljék rendszeresen a fent felsorolt oldalakat mert lehet legközelebb ők lesznek a szerencsés kiválasztottak akik hazavihetnek egy koncert belépőt!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemkene.blog.hu/api/trackback/id/tr361161808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása